czwartek, 23 sierpnia 2012

Czy usunąć ten blog i stworzyć inny?

Przepraszam, ale odwaliło mi w 100%. Teraz wpadłam na taki pomył żeby usunąć tego bloga i stworzyć nowego z zupełnie innym opowiadaniem! Mam wątpliwości co do ciekawości tej historii... mi wydaję się po prostu nudna. Zastanawiam się mocno nad usunięciem tego bloga i zrobieniem miejsca no kolejnego... Otóż już mam jako taki zarys o czym mógłby być (małe streszczenie):
Merit to śmiertelna 17 latka. Jest nadpobudliwa, wulgarna, chamska i często odzywa się sarkastycznie. A najbardziej na świecie nienawidzi wampirów. W jej mieście znajduję się "Wampirzy hostclub". Kobiety wysoko postawione, które mają  pieniądze uczęszczają do tego lokalu. Są zobowiązane płacić za usługi hostów oraz użyczać im swojej krwi. A oni twierdzą, że w zamian "Dają im rozkosz i niezapomniane chwile". Merit nie zgadza się z tym, uważa, że baby które tam chodzą po prostu są szurniętymi masochistkami. Postanawia uwolnić te babska od ich własnej głupoty i udaję się do tajemniczego klubu... Tam zbija drogocenną wazę. Oczywiście umyślnie. Takim sposobem by spłacić dług zostaję zatrudniona w lokalu w którym zapach krwi unosi się w powietrzu.
Decyzję pozostawiam w waszych rękach. :) Zrobię tak jak uważacie. ^^ Przepraszam, ale ja po prostu kocham komplikować sobie życie. 

26 komentarzy:

  1. Nie usuwaj tego bloga ja nie mogę się dokczekać 4 rozdziału jak już to usuń o one direction :)


    plisss nie usuwaj tego bloga ani o czarownicy bo tez jest bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  2. hej, chciałabym cię poprosić o opinię na temat mojego bloga, bardzo liczę się ze zdaniem innych, a więc chciałabym poznać twoje :)
    closedindreams.blogspot.com
    jeśli blog się spodoba, proszę o zaobserwowanie,
    kiedy dojdziemy do 100 obserwatorów, zorganizuję konkurs, który może się wam spodobać :)
    oczywiście możesz liczyć na to, że się odwdzięczę :)

    + powiem ci tak - to zależy od ciebie, osobiście nie lubię jeśli ktoś coś zaczyna i potem to zostawia, to się nazywa ''słomiany zapał'', zawsze można pisać dwa blogi, ale długo tak nie wytrzymasz. może chcesz zostawić ten bloga, bo masz wrażenie, że nie jest czytany, no bo w sumie to zgodzę się, że masz niską popularność wśród blogerów, no i 2 obserwatorów, a więc to trochę mało, jak napisałam wyżej niedługo zorganizuję konkurs na swoim blogu, zdradzę ci, że nagrodą będzie reklama u mnie, a więc to już coś, mogę ci też pomóc z grafiką na blogi, bo będę szczera - nie podoba mi się tutaj, mogę ci tak po prostu zrobić nagłówki, wystarczy, że dasz mi fotki :)
    a z tego co przeczytałam to pomysł na nową historię jest fajny, ale z tego co tu napisałaś to dobry pomysł na wstęp do histori, później trzeba to jakoś rozwinąć. jeśli tylko będziesz chciała skorzystać z mojej pomocy, śmiało napisz do mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście nie lubisz jak ktos zostawia bloga i nie konczy, a sama tak robisz nie Chloe? :)
      + zapraszamy na naszego bloga hard-bland-sensitive.blogspot.com

      Usuń
  3. Mi się ten blog podoba i czekam na następny rozdział. Jeśli przeszkadza ci mała popularność to poradzę ci jedno: jeśli sprawia ci przyjemność pisanie tego to nie przestawaj i pisz dla siebie z czystej przyjemności. Mój też nie jest jakoś mega popularny i z początku się tym przejmowałam ale teraz piszę dla siebie i jest ok ^^ zrób jak uważasz ale dla jak dla mnie to to opowiadanie może się fajnie rozkręcić. Pozdrawiam :-*:-*:-*

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba Twój blog i ten drugi (taki mniej realistyczny też, więc nie ważne co zrobić i tak będę tego nowego czytała, bo masz talent. Przyjemnie się je czyta. Jednak to opowiadanie mnie szczególnie zaciekawiło i czekam na 4 rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet nie waż się usuwać tego bloga ! pisz dalej i nie poddawaj się ; ) zapraszam do mnie na NN: jestesmy-mlodzi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie możesz usunąć tego bloga!
    Jest świetny ;D
    zapraszam również do mnie ;D
    http://www.youaremywonderwallxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Błagam nie usuwaj tego bloga jest wspaniały ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Błagam nie usuwaj, jest taka tematyka jaką uwielbiam, proszę, proszę . :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Żartujesz? Blog jest genialny! A te drugie opowiadanie nie do końca mnie przekonuje.
    Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na mojego bloga: http://www.true-story-true-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To dalej ja Anonim:-)
    Nie czytałem twoich blogów i nie mogę się wypowiadać
    to był żart:-P
    Ale prawdą jest że pytając się o usuwanie chciałeś tylko żeby ludzie skomleli"proszę nie usuwaj!!!Kocham cię :*****"
    Czy mylę się
    Wątpie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. zparaszam na mojego blogaa

    opowiadaniaaaa.blogspot.com


    Opowiada o dziewczynie z trudną przeszłóścią, która w krótce dowiaduje się, że jest czarownicą i opowiada rówinież o mężczyźnie, na którego jest rzucona klątwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Błagam nie usuwaj .... !!!
    Czekam na 4 rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nieee usuwaj !!!
    Blog jest zaje*isty , ale dlaczego nie dodajesz już tu rozdziałów ?

    OdpowiedzUsuń
  16. nie usuwaj tego bloga jest super wiec proszee nie usuuwaj go .. !!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. ten jest bardzo fajny. Ale nowy pomysł też jest ciekawy :3

    OdpowiedzUsuń
  18. NIE!!! Nie usuwaj!!! Przecież możesz utworzyć nowy blog ;))) I będziesz najwyżej prowadziła 2 lub 3 blogi ;) Ten jest bardzo fajny i ciekawy ...:D Zapraszam także na moje 2 blogi, które dopiero zaczęłam-poczyatj, pokomentuj ;):
    http://modniomania.blogspot.com/
    http://zycie-toli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. NIE!!! Nie usuwaj!!! Przecież możesz utworzyć nowy blog ;))) I będziesz najwyżej prowadziła 2 lub 3 blogi ;) Ten jest bardzo fajny i ciekawy ...:D Zapraszam także na moje 2 blogi, które dopiero zaczęłam-poczyatj, pokomentuj ;):
    http://modniomania.blogspot.com/
    http://zycie-toli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. http://pisujacy.blog.onet.pl/2014/04/23/moja-balkanska-wojna/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia, że mój zapał do pisania kolejnego rozdziału zwiększa się kilkakrotnie. ♥