sobota, 25 sierpnia 2012

Zapraszam :*

Cześć! :)
Chciałabym was serdecznie zaprosić na blog który prowadzę wspólnie z najlepszą przyjaciółką. Jest on o One Direction. Może początkowe rozdziały nie są zbyt ciekawe, ale potem się rozkręca na maksa ! Wiem to, bo mamy już kilka rozdziałów w zanadrzu. <devil> Mam nadzieję, że wpadniecie i przeczytacie to co my tam naskrobałyśmy. Ja piszę z perspektywy Laurel. :D Komentarze także mile widziane. ^^
---> http://theysaywearetooyoungonedirectionstory.blogspot.com/

5 komentarzy:

  1. hej, nowy na closedindreams.blogspot.com
    zapraszam i liczę na to, że wyrazisz swoją opinię :)

    + powiem ci szczerze, że mimo, że jestem directioner, to nie trawię opowiadań o 1D, moim zdaniem jest ich zdecydowanie za dużo, ale to moje zdanie. sądzę, że osoby które mają naprawdę duży potencjał powinny zająć się czymś innym niż tylko fantazjowaniem o chłopakach z 1D, bo tego jest już za dużo, ok, na początku takie opowiadanie były spoko i nie mówię, że masz nie pisać tamtego, ale dalej mam nadzieję, że jednak wprowadzisz w życie swój plan z poprzedniej notki i napiszesz jednak to opowiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę dodaj też tu czasem jakiś rozdział :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. czemu tu juz nic nie piszesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam wszystkie rozdziały . Ten blog jest ZAJE*ISTY !!!!!! Napisz kolejny rozdział . Plisssssss .... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na bloga z opowiadaniami :D
    http://la-historia.blogerki.pl/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz sprawia, że mój zapał do pisania kolejnego rozdziału zwiększa się kilkakrotnie. ♥